Totalt antall sidevisninger

torsdag 28. februar 2013

PromarkerNorge Mars

 
Her kommer mitt inspirasjonsbidrag til PromarkerNorge sin utfordring i mars.
Klikke deg inn her for å se hva oppgaven går ut på :-)
Her har jeg fargelgt et stempeltrykk jeg skal ha i min fargeleggingsbok.
Farger jeg har brukt er:
Hud: Nutmeg(F), Dusky Pink, Oatmeal, Blush
Kinn: Cocktail Pink, Pale Pink
Munn: Watermelon (F)
Kjole: Aubergine, Slate, Winter Berry
Sko: Umber, Cinnamon, Putty, Tan
Øyne: Egyptian Blue(F), Celestial Blue (F)
Hår: Mustard, Buttercup, Ivory
Skygge: Blue grey1 (F), Blue grey 2 (F)
sort til lisser og andre små detaljer

4 kommentarer:

  1. Flott fargelagt motiv :) Skulle laget en slik fargeleggingsbok jeg også :) Klem Rita

    SvarSlett
  2. Stilig. Digger motivene til Kenny K. Har lyst til å lage ei slik bok jeg også, hehe. Klem...Mona

    SvarSlett
  3. God idè med en sånn bok!! Flott fargelagt stempel!!
    Klem Gry

    SvarSlett
  4. Ei fargeleggeingbok er ikke dumt å ha:) Flott fargelagt! Klem, Lin Monika

    SvarSlett